Sunday, February 28, 2016

მეხუთე მოდულის რეფლექსია

მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით :


  • განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები. ვისწავლეთ, როგორ შევაფასოთ მოსწავლის სწავლა  და როგორ ჩავრთოთ მოსწავლეები შეფასების პროცესში.
  • გავიაზრეთ, რაში დაგვეხმარება პროექტების შეფასების ცოდნა.
  • დავასკვენით, რომ დღევანდელი პრაქტიკული მუშაობით მიღებული გამოცდილებას გამოვიყენებთ 21-ე საუკუნის უნარებზე გათვლილი შეფასებების შექმნაში.
  • პროექტების შეფასების ცოდნა მოსწავლეებს დაეხმარება საკითხის სიღრმისეულად გაგებაში, კრიტიკული აზროვნების, თანამშრომლობის, ტექნოლოგიებისა და კომუნიკაციების უნარების დაუფლებაში.
  • გავეცანით პრეზენტაციის რუბრიკების ახალ ვერსიას ქართულ ენაზე.
  • შევადგინეთ ახალი რუბრიკა ამავე აქტივობისთვის.
დღის შეფასება:
  • სასარგებლო პრაქტიკული საქმიანობები; 
  • უშუალო, თანამშრომლობითი გარემო;
  • გულახდილი დიალოგი ტრენერთან;
თვითშეფასება :
  • დავრწმუნდი, რომ დოკუმენტის"განმავითარებელი შეფასება" საფუძვლიანად ცოდნა აუცილებლად მჭირდება, რათა დავადგინო ჩემი ძლიერი მხარეებიც და საჭიროებებიც, მაგრამ რატომღაც კარგად ვერ გავიგე ხუთშტრიხიანი შკალის არსი. 
  •  მინდა ჯგუფში ერთობლივად დავამუშაოთ: "შეფასების დაგეგმვის ცხრილი", "შეფასების კრიტერიუმების ჩამონათვალი", "შეფასების დაგეგმვა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისათვის"
  • მიუხედავად ამ პრობლემისა, ვარ ოპტიმისტურად განწყობილი, მოტივირებული;

No comments:

Post a Comment