მიმდინარე მოდული დამეხმარა გამეანალიზებინა მოსწავლეზე ორიენტირებული შეფასების ფორმები რამდენიმე თვალსაზრისით :
- განვიხილეთ შეფასების სტრატეგიები. ვისწავლეთ, როგორ შევაფასოთ მოსწავლის სწავლა და როგორ ჩავრთოთ მოსწავლეები შეფასების პროცესში.
- გავიაზრეთ, რაში დაგვეხმარება პროექტების შეფასების ცოდნა.
- დავასკვენით, რომ დღევანდელი პრაქტიკული მუშაობით მიღებული გამოცდილებას გამოვიყენებთ 21-ე საუკუნის უნარებზე გათვლილი შეფასებების შექმნაში.
- პროექტების შეფასების ცოდნა მოსწავლეებს დაეხმარება საკითხის სიღრმისეულად გაგებაში, კრიტიკული აზროვნების, თანამშრომლობის, ტექნოლოგიებისა და კომუნიკაციების უნარების დაუფლებაში.
- გავეცანით პრეზენტაციის რუბრიკების ახალ ვერსიას ქართულ ენაზე.
- შევადგინეთ ახალი რუბრიკა ამავე აქტივობისთვის.
- სასარგებლო პრაქტიკული საქმიანობები;
- უშუალო, თანამშრომლობითი გარემო;
- გულახდილი დიალოგი ტრენერთან;
- დავრწმუნდი, რომ დოკუმენტის"განმავითარებელი შეფასება" საფუძვლიანად ცოდნა აუცილებლად მჭირდება, რათა დავადგინო ჩემი ძლიერი მხარეებიც და საჭიროებებიც, მაგრამ რატომღაც კარგად ვერ გავიგე ხუთშტრიხიანი შკალის არსი.
- მინდა ჯგუფში ერთობლივად დავამუშაოთ: "შეფასების დაგეგმვის ცხრილი", "შეფასების კრიტერიუმების ჩამონათვალი", "შეფასების დაგეგმვა მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისათვის"
- მიუხედავად ამ პრობლემისა, ვარ ოპტიმისტურად განწყობილი, მოტივირებული;
No comments:
Post a Comment